2007年10月20日 星期六

Jennifer Paige-Crush-自翻

當年獲得了Billboard第三名好成績。
但是Jennifer paige在如日中天時堅持要完成學業。
幾年後再出來就錯過了爆紅的機會了。

I see ya blowin' me a kiss
It doesn't take a scientist
To understand what's going on baby
If you see something in my eye
Let's not over analyze
Don't go too deep with it baby

So let it be what it'll be
Don't make a fuss and get crazy over you and me
Here's what I'll do
I'll play loose
Run like we have a day with destiny

It's just a little crush (crush)
Not like I faint every time we touch
It's just some little thing (crush)
Not like everything I do depends on you
Sha-la-la-la, Sha-la-la-la

It's raising my adrenaline
You're banging on a heart of tin
Please don't make too much of it baby
You say the word "forevermore"
That's not what I'mlooking for
All I can commit to is "maybe"

So let it be what it'll be
Don't make a fuss and get crazy over you and me
Here's what I'll do
I'll pay loose
Run like we have a day with destiny

It's just a little crush (crush)
Not like I faint every time we touch
It's just some little thing (crush)
Not like everything I do depends on you
Sha-la-la-la, Sha-la-la-la

Vanilla skies (vanilla skies)
White picket fences in your eyes
A vision of you and me
-----
我看到你給我一個飛吻,
實在很難理出頭緒,
到底發生了什麼事?
如果你看到我的眼神,
別想太多,
別陷入太深了。

就讓一切順其自然,
別因此陷入瘋狂或是大驚小怪,
我所做的,
就是隨遇而安,
因為一切都是命中註定。

這只是稍微的迷戀
在一起時我並未如此沈醉,
這是多麼的微不足道,
我的所有並非都牽繫著你。
Sha-la-la-la, Sha-la-la-la

儘管我的腎上激素升高,
可惜你還是在對牛彈琴,
寶貝,別白費力氣了,
你想要『一生一世』,
但這不是我追求的,
我所能給的承諾只有『也許』。

就讓一切順其自然,
別因此陷入瘋狂或是大驚小怪,
我所做的,
就是隨遇而安,
因為一切都是命中註定。

這只是稍微的迷戀
在一起時我並未如此沈醉,
這是多麼的微不足道,
我的所有並非都牽繫著你。
Sha-la-la-la, Sha-la-la-la

在你眼中,香草天空下,
白色的圍籬,
這是你我在一起的憧憬。

沒有留言: